آموزشی

سن مناسب دخترها برای خرید سوتین

سن مناسب دخترها برای خرید سوتین

سن مناسب دخترها برای خرید سوتین

با گذشت زمان دختر دلبندتان مانند دیگر کودکان بزرگ می‌شود و وارد مراحلی دیگر از زندگی می‌شود. همانطور که می‌دانید؛ بدن آن‌ها در مراحل جدید زندگی دستخوش تغییراتی می‌شود و نیاز است برای آن‌ها سوتین تهیه کنید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بگوییم سن مناسب دخترها برای خرید سوتین چه زمانی است. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مقالات مرتبط :

آیا نبستن سوتین عوارض دارد؟

ترفندهای پنهان کردن بند سوتین

باورهای غلط در ارتباط با سوتین

نیم تنه (سوتین تمرینی) چیست؟

خوب است در ابتدای کار سراغ سوتین نروید و از نیم تنه‌ها استفاده کنید. نیمه تنه‌ها یا سوتین تمرینی شبیه به سوتین هستند ولی برخلاف نامشان، سوتین‌های تمرینی به خودی خود تمرینی انجام نمی‌دهند. یعنی هیچ گونه فشاری در کار نیست. در واقع، سوتین‌های تمرینی و نیم تنه‌ها برای پوشاندن نوک سینه‌های در حال رشد دختر شما عمل می‌کنند. خوب است بدانید؛ هیچ دلیل پزشکی یا فیزیولوژیکی برای استفاده از نیم تنه به جز دلایل اجتماعی و روانی وجود ندارد. نیم تنه‌ها، نوک سینه‌ها را کمتر نمایان می‌کنند و همچنین باعث می‌شود آن‌ها به سوتین عادت کنند.

سن مناسب دخترها برای خرید سوتین

دختران معمولاً از چه سنی شروع به استفاده از سوتین تمرینی یا نیم تنه کنند؟

بلوغ می‌تواند از سن 8 سالگی در دختران شروع شود (گاهی اوقات حتی زودتر ) و می‌تواند تا سال‌های نوجوانی آن‌ها ادامه یابد. این طیف وسیع در سن، به این معنی است که نوجوانان مراحل مختلفی از رشد سینه را خواهند داشت. در این مورد، اجازه ندهید سن آن‌ها تصمیم شما را برای خرید سوتین هدایت کند؛ بلکه آن را بر اساس نشانه‌های گویا، مانند جوانه‌های سینه، و صحبت‌هایی که با دخترتان در مورد تمایل او به پوشیدن سوتین دارید، قرار دهید.

به محض اینکه سینه‌ها شروع به رشد می‌کنند، برآمدگی‌های کوچک (گاهی بسیار حساس) زیر نوک سینه‌ها ایجاد می‌شود. این بهترین زمان برای خرید نیم تنه یا سوتین تمرینی است. پس به طور کلی سن مشخصی ندارد و بستگی به زمانی دارد که سینه او شروع به رشد می‌کند.

 

سن مناسب دخترها برای خرید سوتین

اگر او از پوشیدن سوتین امتناع کند چه؟

در حالی که برخی از دختران ممکن است از تغییرات رخ داده در بدنشان هیجان زده باشند؛ ممکن است برخی دیگر واکنش عکس نشان دهند و خجالت بکشند و از این مباحث دوری کند و بحث را عوض کند و یا گاهی عصبانی شوند و از شما بخواهند آن بحث را ادامه ندهید. اگر پاسخ مشابهی به پریود و صحبت‌های جنسی دریافت کردید، نباید از این واکنش خیلی تعجب کنید.

بعضی از دختران به دلیل ناراحتی یا خجالت نمی‌خواهند سوتین بپوشند. به احساسات دختر دلبندتان احترام بگذارید و او را درک کنید. شما نمی‌خواهید دختر خود را مجبور به انجام کاری کنید که با آن راحت نیست. به مرور زمان او می‌پذیرد که باید از سوتین استفاده کند و کم کم با تغیبرات کنار می‌آید.

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *