آموزشی

مزایا و معایب سوتین فنردار

مزایا و معایب سوتین فنردار

مزایا و معایب سوتین فنردار

از سوتین‌ها معمولا برای فرم‌دادن به سینه‌ها استفاده می‌شود. سوتین‌های فنردار معمولا برای بالا نگه داشتن و خوش فرم کردن سینه‌های سنگین استفاده می‌شوند. اما همانطور که می‌دانید استفاده مداوم از آن‌ها عواقب خود را دارد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا مزایا و معایب سوتین فنردار را بررسی کنیم.

شما می‌توانید بعد از اتمام این مطالب، مقاله‌ی چگونه لباس‌ زیر راحت و مناسبی برای خود انتخاب کنیم را مطالعه کنید.

مزایا و معایب سوتین فنردار

مزایای سوتین فنردار:

  • کوچک نشان دادن سینه‌ها

    اگر شما هم جزء افرادی هستید که سینه‌های افتاده‌ای دارید، استفاده از سوتین‌های فنردار برای شما بسیار مناسب است. چراکه این سوتین‌ها باعث خوش‌فرم شدن و بالا بردن سینه‌های شما می‌شود؛ بدون اینکه سینه‌های شما را بزرگ و نامتناسب با بدنتان نشان دهند. این سوتین‌ها سینه‌های شما را در یک موقعیت ثابت نگه می‌دارد. شما همچنین می‌توانید از سوتین‌های گیپوری فنردار نیز استفاده کنید.

  • تکیه‌گاه مناسب

    اگر فردی هستید که سینه‌های سنگینی دارید، این نوع سوتین برای شما مناسب است. چراکه سوتین‌های فنردار می‌توانند سینه‌های شما را بالانگه دارند. علاوه بر آن سینه‌های شما را خوب و خوش‌فرم نشان می‌دهند. اگر از سوتین‌های مناسب استفاده کنید، می‌توانید با مشکلاتی همچون کمردرد یا تشدید مشکلات زمینه‌ای سلامتی به دور باشید.

  • اصطکاک کمتر با پوست

    علت خارش و تحریک پوست در قسمت قفسه‌ی سینه می‌تواند پارچه‌ی استفاده شده برای سوتین باشد. در اینجا سوتین‌های فنردار می‌توانند مناسب باشند. چراکه اصطکاک کمتری با پوست ایجاد می‌کنند.

 

مزایا و معایب سوتین فنردار

معایب سوتین فنردار:

  • سوزش پوست

    در فصل تابستان این موضوع شایع است. اگر از سوتین‌های فنردار به صورت طولانی مدت استفاده کنید ممکن است پوست زیر سینه شما دچار علائم قرمز و بثورات شود. اگر این موضوع را جدی نگیرید دچار مشکلات پوستی خواهید شد.

  • تغییر شکل سینه

    اگر شما فردی هستید که هر روز از سوتین‌های تنگ استفاده می‌کنید، باید بگوییم ممکن است به مرور زمان فرم و شکل سینه‌های شما تغییر کند و سینه‌هایتان از شکل اصلی خود دور شوند. پس اگر می‌خواهید فرم سینه‌های خود را از دست ندهید از این نوع سوتین‌های کمتر استفاده کنید.

  • نامناسب برای سینه‌های کوچک

    اگر شما جزء افرادی هستید که سینه‌های کوچکی دارید، این نوع سوتین‌ها برای شما مناسب نیستند. چراکه ممکن است تناسب لازم را به شما ندهند. همانطور که می‌دانید بهتر است از سوتین سایز مناسب خود استفاده کنید.

برای خواندن مقاله‌ی راهنمای سایز لباس زیر زنانه (سوتین)  کلیک کنید.

  • سفتی

    فنرها گاهی می‌توانند سینه‌های شما را سفت کنند که این امر ممکن است سلامت شما را به خطر اندازد. پوشیدن آن‌ها برای مدت طولانی می‌تواند باعث سفتی در اطراف قفسه سینه شود. خوب است بدانید که فنرهای این نوع سوتین‌ها می‌تواند به دنده‌های شما نیز آسیب برساند.

برخی‌ها بر این باورند که سوتین‌های فنردار باعث سرطان سینه می‌شود. اما جالب است بدانید که این باور غلط است. هیچ مدرکی وجود ندارد که سوتین‌های فنردار ارتباطی با سرطان سینه داشته باشند. برخی دیگر معتقدند که برای دوران شیردهی نیز مناسب نیستند. اما اگر مادری که به نوزاد خود شیر می‌دهد، از سوتین فنردار شیردهی استفاده کند، باعث محدود شدن عرضه شیر یا مسدود شدن مجاری و عفونت نمی‌شود. امری که بسیار مهم است سایز مناسب شماست. پس آن را جدی بگیرید.

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *