آموزشی

آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است

آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است

آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است ؟

در دوران شیردهی سایز سینه‌ها افزایش میابند و سوتین‌های قبلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. ولی آیا باید حتما از سوتین استفاده کنیم ؟ شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است یا خیر. با ما همراه باشید تا جواب این سوالات را باهم بررسی کنیم و پاسخ خود را دریافت کنیم.

مقالات مرتبط :

باورهای غلط در ارتباط با سوتین

مناسب نبودن سایز سوتین چه عوارضی دارد ؟

آیا در دوران شیردهی باید از سوتین استفاده کنیم ؟

همانطور که گفتیم؛ در دوران شیردهی افزایش سایز سینه‌ها رخ می‌دهد. باید بگوییم که استفاده از سوتین مناسب می‌تواند برای شما مفید باشد. باید بگوییم که هیچ باید و نبایدی وجود ندارد. تمام چیزی که مهم است راحتی شماست. اما تنها نکته‌ای که هائز اهمیت است، استفاده از سوتین مناسب است. در ادامه بررسی خواهیم کرد که چه سوتینی برای دوران شیردهی مناسب است.

آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است

چه سوتینی برای دوران شیردهی مناسب است؟

اولین نکته‌ای که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم، جنس سوتین است. جنس سوتین دوران شیردهی بهتر است نرم و لطیف و پنبه‌ای باشد. دومین نکته‌ی مهم، توجه به سایز مناسب سوتین است. سعی کنید سوتینی که به تن می‌کنید، نه گشاد و نه تنگ و آزار دهنده باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز مناسب لباس زیر، مقاله‌ی اصول مهم در به دست آوردن سایز لباس زیر را مطالعه نمایید. در نهایت پیشنهاد ما این است که از سوتین‌های شیردهی استفاده نمایید. چراکه همه این ویژگی‌ها در این سوتین‌ها موجود است.

آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است

سوتین شیردهی چیست؟

سوتین شیردهی، سوتینی است که برای مادران شیرده طراحی شده است تا راحت‌تر بتوانند به فرزند دلبند خود شیر بدهند. این سوتین‌ها طوری طراحی شده‌اند که یک دهانه در قسمت جلو دارند. شما می‌توانید در مواقع شیردهی دکمه آن را باز کنید و بعد از اتمام شیردهی آن را ببندید. به صورت کلی دسترسی راحت‌تری نسبت به سوتین‌های معمولی دارد. در تصویر بالا می‌توانید تصویر آن را مشاهده نمایید.

در آخر

استفاده از سوتین برای مادران شیرده مضر نمی‌باشد و شیر آن‌ها را کم نمی‌کند به شرطی که از سوتین مناسبی استفاده نمایید. به صورت کلی استفاده کردن یا نکردن سوتین کاملا اختیاری است و بستگی به راحتی شما دارد. پس اگر می‌خواهید سوتین بپوشید، سعی کنید از سوتین مناسب و متناسب با سایز خود با جنس مناسب را بپوشید.

در خصوص بخش لباس زیر عمده یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار برند تیریتی TRT می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر و لباس خواب عمده با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *