آموزشی

بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم

بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم

بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم؟

همانطور که می‌دانید؛ پس از جراحی سینه، مراقبت از خود در مرحله بعد از عمل بسیار مهم است. به طور کلی، یک سوتین پس از جراحی سینه توصیه شده توسط پزشک، می‌تواند بهبودی سریع‌تر رقم بخورد. پس بهتر است از یک سوتین مناسب استفاده نمایید. شاید سوال شما هم این باشد که بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

مقالات مرتبط :

آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است؟

عوارض خوابیدن با سوتین در شب

آیا نبستن سوتین عوارض دارد؟

لباس زیر مناسب برای ورزش چیست؟

سوتین مناسب برای افتادگی سینه

تاثیر سوتین بر سرطان پستان یا سینه

شاید بعد از جراحی دوست داشته باشید که از سوتین‌های فانتزی و جذاب استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید یعد از جراحی مراقبت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. پس بهتر است از همان ابتدا سراغ سوتین دلخواه خود نروید و مراحل زیر را طی کنید:

  1. سوتین فشاری

    سوتین‌های فشاری، برای هفته‌ی اول پس از جراحی، بهترین گزینه هستند. چراکه بهتر است در دو هفته اول مراقبت، از سوتین‌های بدون فنر استفاده کنید. این سوتین‌ها علاوه‌بر اینکه فنر ندارند و بسیار راحت هستند، محکم و فرم دهنده هستند. این سوتین در روند بهبودی شما کمک کننده خواهد بود. مزایای سوتین فشاری عبارتند از:
    -به نگه داشتن پانسمان‌ها کمک می‌کند.
    -از جابجایی ایمپلنت‌ها از جای خود جلوگیری می‌کند.
    -از سینه‌ها محافظت می‌کند.
    -به تورم کمک می‌کند.

    بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم

  2. سوتین ورزشی

    پس از گذراندن دو هفته در سوتین فشرده خود، احتمالاً آماده خواهید بود تا از یک سوتین ورزشی استفاده کنید. حتماً از جراح خود تأییدیه بگیرید و سوتین‌های ورزشی را انتخاب کنید و بدانید که آیا حمایت کافی را ارائه می‌دهند یا خیر؛ زیرا سینه‌های شما هنوز مقداری نیاز به بهبود دارند.
    جدول زمانی برای بهبودی در بین زنان متفاوت است. پزشک موقعیت ایمپلنت‌ها را بررسی می‌کند؛ زیرا مدتی طول می‌کشد تا در جای خود بیفتند. هنگامی که به طور کامل بهبود یافتید، تمام تورم‌ها فروکش کردند، و ایمپلنت‌ها جا افتادند، به شما اجازه خرید سوتین فانتزی داده می‌شود.

  3. سوتین فانتزی

    هنگامی که به طور کامل بهبود یافتید و اندازه جدید سینه‌تان مشخص شد، می‌توانید سوتین دلخواه خود را تهیه کنید. اگر سوتین‌های فنردار را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که جای زخم‌های شما را تحریک نمی‌کند.

در خصوص بخش لباس زیر عمده یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار برند تیریتی TRT می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر و لباس خواب عمده با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *