آموزشی

لباس زیر مناسب برای ورزش چیست

لباس زیر مناسب برای ورزش چیست

لباس زیر مناسب برای ورزش چیست؟

همانطور که برای عروسی، مهمانی، خواب و… لباس زیر مخصوص داریم، برای ورزش نیز باید از لباس زیر مخصوص استفاده کنیم. چراکه در هنگام ورزش باید احساس راحتی کنیم. پس انتخاب یک لباس زیر مناسب برای ورزش بسیار مهم است. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بگوییم لباس زیر مناسب برای ورزش چیست؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مقالات مرتبط :

لباس زیرهایی که نباید بپوشیم

8 نکته مهم برای خرید لباس زیر

 

لباس زیر مناسب برای ورزش چیست

چه جنس لباس زیری مناسب ورزش است ؟

همانطور که می‌دانید؛ در هنگام ورزش به دلیل چربی سوزی و فعالیت زیاد، عرق می‌کنید. عرق و رطوبت می‌تواند موجب عفونت و بیماری‌های قارچی و پوستی شود. پس باید لباس زیری تهیه کنید که رطوبت‌ها را جذب خود کند و اجازه ندهد در قسمت‌های حساس بدن پراکنده شوند. در نتیجه جنس پارچه‌ای که برای لباس زیر در نظر می‌گیرید باید از جنس پشم، پنبه یا نخ ضد میکروب باشد. لباس زیرهای بامبو هم می‌توانند پیشنهاد خوبی باشند. علاوه‌بر جنس لباس زیر، سایز لباس زیر است که بسیار مهم است. سعی کنید که همیشه سایز مناسب خود را بدانید و سایز درست را بپوشید. لباس زیری که انتخاب می‌کنید نه تنگ و نه گشاد باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مناسب لباس زیر، مقاله‌ی اصول مهم در به دست آوردن سایز لباس زیر را مطالعه نمایید.

لباس زیر مناسب ورزش

همانطور که می‌دانید؛ فعالیت‌های ورزش‌ها متفاوت است. پس بهتر است بر اساس فعالیت آن ورزشی که انجام می‌دهید لباس زیر خود را انتخاب کنید. در ادامه انواع ورزش‌ها را بررسی خواهیم کرد و لباس زیر مناسب هر ورزش را به شما ارائه خواهیم داد تا انتخاب درستی در لباس زیر داشته باشید :

دویدن

بهتر است برای دویدن به لباس زیر خود اهمیت دهید. اگر دونده هستید به مرور زمان عوارض سوتین نامناسب را به چشم خواهید دید. پس بهتر است از سوتین‌های کپسولی و فشاری (مناسب خانم‌هایی که سینه کوچکی دارند) و یا از سوتین‌های با حمایت کم استفاده کنید تا دچار برخی عوارض نشوید.

لباس زیر مناسب برای ورزش چیست

دوچرخه و اسب سواری – اسکی – وزنه برداری

برای چنین ورزش‌هایی که به نسبت سنگین هستند و فعالیت بیشتری دارند، بهتر است از سوتین‌های با حمایت متوسط و سوتین اسفنجی استفاده نمایید. چراکه این نوع سوتین موجب می‌شود تا دچار افتادگی سینه نشوید. اگر ورزش‌هایی با فعالیت شدید را انجام می‌دهید، سوتین‌های با حمایت بالا یعنی سوتین‌هایی که بندهای پهن و پوشندگی کامل سینه‌ها را دارند، انتخاب کنید. با این شرایط دیگر نگران عوارض‌های ناشی از سوتین و لباس زیر نا مناسب نخواهید بود.

یوگا و پیلاتس

این ورزش‌ها علاوه‌بر سلامتی جسمی شما، روح شما را نیز جلا می‌دهند. بهتر است برای این ورزش‌ها از لباس زیرهای راحتی استفاده نمایید. لباس زیر راحتی، لباس زیری است که علاوه‌بر جنس مناسب و قابلیت کشسانی، فضایی آزاد برای تحرک شما دارد. شما همچنین می‌توانید از نیم تنه‌های ورزشی نیز استفاده نمایید تا به راحتی بتوانید ورزش کنید و حرکت‌های کششی انجام دهید.

در خصوص بخش لباس زیر عمده یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار برند تیریتی TRT می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر و لباس خواب عمده با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *