آموزشی

انتخاب بهترین رنگ لباس زیر

انتخاب بهترین رنگ لباس زیر

انتخاب بهترین رنگ لباس زیر

شاید شما هم هنگام خرید لباس زیر در انتخاب رنگ به مشکل می‌خورید و نمی‌دانید کدام رنگ مناسب‌تر است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را در انتخاب بهترین رنگ لباس زیر راهنمایی کنیم تا یک خرید دلچسب داشته باشید.

مطالب مرتبط:

8 نکته مهم برای خرید لباس زیر

سوتین قزن از جلو بهتر است یا قزن از پشت

مشکی

همان طورکه همیشه لباس سیاه در کمد لباس هر خانمی یافت می‌شود، لباس زیرهای مشکی نیز ضروری هستند و واجب است هر خانمی آن را داشته باشد. یک رنگ کلاسیک جاودانه که همیشه زیبا و جذاب است. رنگ مشکی به تمامی رنگ پوست‌ها می‌آید. علاوه بر این داشتن لباس زیر مشکی بسیار کاربردی است و می‌توانید با لباس‌های تیره خود آن را نبز بپوشید. همچنین برای دوران پریودی مناسب هستند. چراکه نگران ایجاد لکه روی آن نیستید.

 

ست لباس زیر دانتل مدل تور اروپا

سفید

همانند رنگ مشکی، داشتن لباس زیر سفید نیز ضروری است. چراکه در برخی مواقع با پوشیدن لباس‌های رنگ روشن، لباس زیر به وضوح مشخص است که بهتر است از لباس زیری که رنگ روشنی دارد استفاده کنیم. اگر نگران لکه‌های لباس زیر خود هستید و می‌خواهید آن را برطرف و پاک کنید، مقاله‌ی روش‌های پاک کردن لکه از روی شورت را مطالعه نمایید.

ست لباس زیر توپی با جنس تور

قرمز

قرمز همیشه رنگ جذابی است و پرطرفدارترین رنگ در خرید لباس زیر است. رنگ قرمز، یک رنگ محرک است و می‌تواند بسیار دلربا و جذاب باشد. این رنگ مناسب تمامی رنگ پوست‌ها می‌باشد.

ست لباس زیر تور‌گاز اسپانیا یاقوت

صورتی و گلبهی

صورتی و گلبهی رنگ‌های زیبا و جذاب و پرطرفداری هستند که نزد خانم‌ها از محبوبیت بالایی برخوردارند. این طیف رنگ‌ها بسیار دخترانه و لطیف هستند. اگر رنگ پوستی گندمی یا سفید دارید این رنگ‌ها را می‌توانید انتخاب کنید.

8 نکته مهم برای خرید لباس زیر

آبی

آبی یک رنگ آرامش‌بخش است و خانم‌هایی که اغلب شخصیت آرامی دارند این رنگ را انتخاب می‌کنند. رنگ آبی آسمانی و پاستیلی پرطرفدارتر هستند و مناسب خانم‌هایی است که پوست روشن و گندمی دارند می‌باشد.

ست لباس زیر تور‌گاز اسپانیا رز آبی

 

در این مقاله به انواع رنگ‌های پرطرفدار پرداختیم و رنگ پوست مناسب آن رنگ را گفتیم. انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای است و انتخاب با شما است که بعد از جنس و سایز مناسب که مهم‌ترین رکن در انتخاب لباس زیر هستند، رنگ مناسب را انتخاب نمایید.

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *