آموزشی

سوتین قزن از جلو بهتر است یا قزن از پشت

سوتین قزن از جلو بهتر است یا قزن از پشت

‌‌‌‌سوتین قزن از جلو بهتر است یا قزن از پشت

شاید هنگام خرید و انتخاب سوتین این سوال برای شما هم پیش بیاید که سوتین قزن از جلو بهتر است یا قزن از پشت. باید بگوییم که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. به همین علت در ادامه این مطالب مزایا و معایب آن‌ها را بررسی کرده‌ایم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید و سوتین مد نظر خود را انتخاب کنید. پس تا انتهای این مطالب همراه ما باشید.

شما می‌توانید بعد از اتمام این مطالب، مقاله‌ی سوتین مناسب برای افتادگی سینه را مطالعه کنید.

سوتین قزن از پشت

این نوع سوتین‌ها طوری طراحی و دوخته‌شده‌اند که می‌توان کمر آن را تنظیم کرد. بیشتر سوتین‌ها 3 ستون حلقه برای بسته‌شدن دارند که هر ردیف از آن‌ها حدود 1 تا 1.5 سایز به طول کمر سوتین اضافه می‌کند. برخی برندها استثنا هستند و 4 ستون حلقه برای سوتین‌ها در نظر گرفته‌اند. با این قابلیت شما می‌توانید سوتینتان را فیت تنتان کنید.

مزایای سوتین قزن از پشت

تنظیم دقیق‌تر:

همانطور که گفتیم این نوع سوتین‌ها این قابلیت را به شما می‌دهند تا بتوانید آن را فیت تنتان کنید. شما می‌توانید آن را به صورت دقیق اندازه و متناسب با سایز خودتان تنظیم کنید. چراکه این سوتین‌ها 3 ستون قزن دارند.

ماندگاری:

بعد از گذشت زمان به دلیل تحرک و شستشو، سوتین‌ها گشاد می‌شوند. وجود قزن‌ها این امکان را به شما می‌دهند که هم سایز با خودتان آن را ببندید.

سوتین قزن از جلو بهتر است یا قزن از پشت

زیبا و مطمئن:

دست طراحان برای طراحی این نوع سوتین‌ها باز است. چراکه قزن‌ها در پشت قرار دارند. سوتین‌های قزن از جلو چندین ردیف و ستون قزن دارند. این باعث می‌شود که محل اتصال دو کاپ ضخیم‌تر و بیشتر به نیم‌تنه‌ها شبیه شوند. از طرفی این نوع سوتین‌ها مطمئن‌تر از سوتین‌های قزن از جلو هستند. چراکه در صورت شکستن یا خراب‌شدن قزن آن کاملا آزاد و رها نمی‌شود و فرم آن بهم نمی‌خورد.

مناسب سینه‌های بزرگ و در حال رشد:

این نوع سوتین برای سینه‌هایی که در حال رشد است (مانند مادرانی که شیر می‌دهند یا باردار هستند) مناسب هستند. از طرفی سوتین‌های قزن از جلو سایزهای بزرگ (90 به بالا) را ندارند. اما سوتین‌های قزن از پشت در همه سایز و طرحی وجود دارند.

شما می‌توانید برای خرید ست لباس زیر به فروشگاه تی آر تی برند مراجعه کنید.

سوتین قزن از جلو

اگر مهارت کافی برای بستن و باز کردن قزن سوتین ندارید و این کار برایتان دشوار است، این سوتین مناسب شماست. این نوع سوتین چون طرفداران کمتری دارند، اغلب تولید کننده‌ها آن را کمتر تولید می‌کنند. لازم به ذکر است پیدا کردن این نوع سوتین‌ها که به درستی اندازه باشد، برای زنانی که سینه‌هایی شل و یا پهن دارند سخت یا غیر ممکن است.

مزایای سوتین قزن از جلو

راحتی در باز و بسته کردن در عین زیبایی:

همانطور که گفتیم باز و بسته کردن این نوع سوتین بسیار راحت است. این نوع سوتین می‌تواند برای کسانی که  محدودیت حرکتی دارند مناسب باشد. علاوه بر آن به دلیل نداشتن قزن در پشت این امکان را به طراحان می‌دهند که از اشکال مختلف و خاص گیپور و دانتل برای تزئین قسمت پشت این سوتین‌ها استفاده کنند.

برجسته نبودن پشت کمر:

سوتین‌های قزن از پشت همیشه باعث می‌شوند که لباس شما برجسته شود. اما سوتین‌های قزن از جلو به دلیل نداشتن قزن در پشت این مشکل را برطرف می‌کنند و معمولا پشت صاف و یک دست دارند.

سوتین قزن از جلو بهتر است یا قزن از پشت

مناسب برای دوران شیردهی:

این نوع سوتین این امکان را به شما می‌دهد که دسترسی راحت‌تری به سینه‌هایتان داشته باشید و در حین زیبا بودن بتوانید سریعا به نوزادتان شیر دهید.

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *