آموزشی

چگونه لباس‌ زیر راحت و مناسبی برای خود انتخاب کنیم

چگونه لباس‌ زیر راحت و مناسبی برای خود انتخاب کنیم

چگونه لباس‌ زیر راحت و مناسبی برای خود انتخاب کنیم

همه ما می‌دانیم که افراد کمی وجود دارند که لباس‌زیر نمی‌پوشند. در واقع این دست از پوشاک از واجبات هستند و بدون آن‌ها عمدتاً شرایط کمی سخت خواهد بود. فقط تعداد کمی از افراد جرات می‌کنند آن‌ها را نپوشند و شاید فقط گاهی اوقات وقتی در خانه هستید و احساس نیاز به آزادی بیشتری می‌کنید، می‌توانید از پوشیدن لباس‌زیر خودداری کنید. انواع مختلفی از لباس‌زیر برای هر سبک شخصیتی و استایل وجود دارد که امروز ما برای شمابه ارائه نکاتی راجع به چگونه لباس‌ زیر راحت و مناسبی برای خود انتخاب کنیم پرداختیم که شاید تا به حال آن‌ها را نمی‌دانستید. باید هنگام انتخاب لباس‌زیر باید به آن‌ها دقت کنید. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 چگونه لباس‌ زیر راحت و مناسبی برای خود انتخاب کنیم

5 مورد قابل توجه هنگام خرید و انتخاب لباس‌زیر

ما اغلب آنطور که باید به انتخاب لباس‌زیر مناسب توجه نمی‌کنیم؛ اما واقعیت این است که پوشیدن لباس‌زیر مناسب می‌تواند به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد. هدف انتخاب و خرید لباس‌زیری است که وقتی بیرون از خانه مشغول انجام کارهای روزانه خود هستید مناسب پوست شما بوده و در مواقع خاص به شما احساس جذابیت بدهد. بنابراین، داشتن دسته‌ای از لباس‌زیرهای مناسب در کمدتان ضروری است.

برای انتخاب لباس‌زیر مناسب باید به پنج نکته زیر توجه کنیم:

  1. اندازه

اولین چیزی که هنگام خرید لباس‌زیر باید به آن فکر کنید اندازه شماست. اندازه کمر و خط باسن خود را بررسی کنید. بهتر است به جای حدس زدن بر اساس جدول‌های موجود در وب سایت، در فروشگاه از فروشنده برای انتخاب سایز و اندازه گیری کمک بگیرید. در صورت لزوم اندازه را دوبار بررسی کنید تا به تناسب و گزینه مناسب برسید. در غیر این صورت، لباس‌زیری را انتخاب می کنید که به پوست و بدن شما بیش از حد می‌چسبد و تنگ است، برآمدگی‌های نامطلوب ایجاد می‌کند و یا احساس می‌کنید که در حال لیز خوردن است.

  • از یک متر برای اندازه گیری کمر و باسن خود استفاده کنید تا بتوانید راحت ترین و بهترین اندازه را برای بدن خود انتخاب کنید.
  •  با خم شدن به پهلو می‌توانید اندازه کمر خود را پیدا کنید. با اینکار یک چین در کمر شما ایجاد می‌شود و کمک می‌کند تا اندازه را تشخیص دهید.
  •  وقتی باسن خود را اندازه می‌گیرید متر را موازی با زمین نگه دارید.

شما نیز می‌توانید بعد از اتمام این مطالب مقاله‌ی راهنمای سایز لباس زیر زنانه (سوتین) را نیز مطالعه کنید.

  1. شکل

اکنون مهم‌ترین بخش فرآیند انتخاب فرا می‌رسد. انتخاب شکل مناسب لباس‌زیر بر اساس هدف خود. شما طیف وسیعی را برای انتخاب دارید. انواع شورت مثل شورت‌های بندی، شورت جی استرینگ، شورت لنگه دار، هیپستر، شورت کوتاه، شورت برش فرانسوی، گِن، شورت بیکینی و غیره.

  1. هدف از خرید لباس‌زیر

شما باید بدانید که چرا و برای چه موقعیتی تمایل به خرید لباس‌زیر دارید. هر لباس‌زیر برای هدف خاصی تولید شده‌است. مسلماً نباید لباس‌زیری که برای کوهنوردی می‌پوشید همان لباس‌زیری باشد که زیر لباس شب در هنگام قرار یا جلسات خود بر تن می‌کنید؛ بنابراین، ابتدا تصمیم بگیرید که به چه دلیل به آن جفت لباس‌زیر نیاز دارید. مثلاً شورت‌های هیپستر و کلاسیک برای شرایط روزمره و مناسب هستند و شورت‌های بیکینی برای کنار دریا.

شما می‌توانید برای خرید ست لباس زیر به فروشگاه تی آر تی برند مراجعه کنید.

  1. مواد

انواع مواد عبارتند از: ساتن، پنبه، توری، اسپندکس، ویسکوز که باز هم بستگی به موقعیت دارد. برای استفاده روزمره، پنبه و انواع آن بهترین بوده در حالی که انواع اسپندکس ساخته‌شده از نایلون، پلی آمید، پلی استر و غیره برای فیت و لاغر نشان دادن بدن مناسب است. همچنین نیازی به گفتن نیست که یک لباس‌زیر ساتن، توری یا ویسکوز چقدر جذاب هستند.

نکته: به دنبال الاستیک محکم باشید. هیچ کس نمی‌خواهد تمام روز با دست لباس‌زیر خود را بکشد تا از سر خوردن یا افتادن آن جلوگیری کند. لباس‌زیری را انتخاب کنید که کش محکمی در کمر دارد و در جای خود باقی خواهد ماند.

  1. رنگ

تنوع رنگ‌های زیادی در هنگام انتخاب لباس‌زیر وجود دارد. هماهنگی رنگ لباس‌زیر زنانه احساس خوبی دارد. به‌علاوه، انتخاب لباس‌زیری که بالباس‌ها همخوانی داشته باشد نیز ایده خوبی است، به‌خصوص زمانی که شلوار بسیار کوتاه، لباس یا دامن کوتاه یا لباس‌های ساخته‌شده از پارچه نازک پوشیده‌اید. ممکن است فکر کنید که این‌ها جنبه‌های واضحی هستند که باید در هنگام خرید لباس‌زیر به آن‌ها توجه کنید؛ اما اغلب، فراموش می‌کنیم که در حین خرید خود به تک‌تک آن‌ها توجه کامل داشته باشیم. فقط به یاد داشته باشید که داشتن مجموعه عظیمی از لباس‌های زیر شرم‌آور نیست.

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *