آموزشی

نحوه انتخاب لباس زیر راحت

نحوه انتخاب لباس زیر راحت

نحوه انتخاب لباس زیر راحت

داشتن یک لباس زیر راحت از واجبات است؛ چراکه در طول شبانه روز آن‌ها را به تن داریم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. پس باید یک لباس زیر راحت و مناسب را انتخاب کنیم. در ادامه این مقاله نحوه انتخاب لباس زیر راحت را به شما آموزش خواهیم داد. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مطالب مرتبط :

ویژگی های لباس زیر مناسب سفر

انتخاب بهترین رنگ لباس زیر

بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم؟

  1. کمر و باسن خود را اندازه بگیرید.

    اگر اندازه‌های دور کمر و باسن خود را بدانید، می‌توانید اندازه مناسب لباس زیر خود را در برندهای مختلف پیدا کنید. از یک متر برای اندازه‌گیری کمر و کامل‌ترین قسمت باسن خود استفاده کنید تا بتوانید راحت‌ترین اندازه را برای سایز خود انتخاب کنید. بهتر است وقتی باسن خود را اندازه می‌گیرید متر را موازی با زمین نگه دارید.

    نحوه انتخاب لباس زیر راحت

  2. اندازه‌گیری‌های خود را مجددا بررسی کنید.

    ایده خوبی است که هم دور کمر و هم باسن خود را دو بار اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که هر دو بار اندازه یکسانی به دست آورید. بررسی اندازه‌گیری شما مهم است، زیرا گاهی اوقات در اولین بار آن را درست انجام نمی‌دهید و ممکن است دچار اشتباه شوید. اگر اندازه‌گیری‌های شما در تلاش دوم متفاوت است، برای بار سوم اندازه‌گیری کنید.

    نحوه انتخاب لباس زیر راحت

  3. به دنبال الاستیک محکم باشید.

    هیچ کس دوست ندارد تمام روز لباس زیر خود را بالا بکشد تا از سر خوردن یا افتادن آن جلوگیری کند. لباس زیری را انتخاب کنید که کش محکمی در کمر داشته باشد تا بدانید در جای خود باقی می‌ماند. توجه داشته باشید که کش خیلی محکم هم نباشد تا آزار دهنده باشد.

    نحوه انتخاب لباس زیر راحت

  4. از لباس زیر خیلی تنگ خودداری کنید.

    لباس زیرهای خیلی تنگ فقط منجر به برآمدگی‌های نامطلوب در زیر لباس شما می‌شوند. همچنین می‌تواند باعث ساییدگی و تحریک پوست در اثر اصطکاک شود. به طور کلی، اگر لباس زیری خیلی تنگ باشد، پوست به خوبی نفس نمی‌کشد؛ بنابراین می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی شود و شما را عرق سوز کند.

    نحوه انتخاب لباس زیر راحت

  5. اگر شکم بزرگی دارید، شورت کمر بلند را انتخاب کنید.

    اگر بیشتر وزن خود را بر روی شکم خود حمل می‌کنید، لباس زیر با کمر کوتاه می‌تواند ناراحت کننده باشد. مدلی با کمر بلند انتخاب کنید که شکم شما را بپوشاند تا مجبور نباشید تمام روز لباس‌هایتان را بالا بکشید.
    اگر انحنا دارید یا هیکلی به شکل ساعت شنی دارید، شورت‌های کمر بلند نیز می‌توانند گزینه‌ای راحت باشند.

    نحوه انتخاب لباس زیر راحت

  6. به دنبال لباس زیر نخی باشید.

    پاچه نخی به گونه‌ای می‌باشد که پوست قابلیت تنفس دارد. این بدان معناست که رطوبت در پارچه محبوس نمی‌شود؛ بنابراین لباس‌های شما آنقدر عرق نمی‌کنند و نیازی نیست که نگران عفونت‌های باکتریایی باشید. به دلیل احتمال عفونت قارچی، لباس زیر نخی گزینه خوبی برای زنان است. پس همیشه از شورت و سوتین نخی و راحتی استفاده نمایید.

برای خرید انواع ست لباس زیر راحتی با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *