آموزشی

ویژگی های لباس زیر مناسب سفر

ویژگی های لباس زیر مناسب سفر

ویژگی های لباس زیر مناسب سفر

خوب است بدانید؛ چه برای کسب و کار، چه برای تفریح ​​یا مسافرت، بتید لباس زیری بپوشید که در آن احساس راحتی کنید. علاوه بر این؛ باید سریع خشک شود و جذب رطوبت بالایی داشته باشد که در صورت نیاز بتوانید آن را به سرعت در سینک بشویید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بیشتر ویژگی های لباس زیر مناسب سفر را بررسی کنیم تا سفری لذتبخش و راحتی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

انتخاب بهترین رنگ لباس زیر

معنی علائم روی لباس

شورت گیاهی چیست؟

لباس زیر مسافرتی چیست؟

لباس زیر مسافرتی، لباس زیری است که شامل برخی ویژگی‌هایی می‌باشد که باعث می‌شود شما سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

همانطور که گفتیم؛ لباس زیر مسافرتی باید برخی ویژگی‌ها و استانداردهای اساسی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم :

  1. رطوبت گیر و قابل تنفس

    مسافران و ورزشکاران بیشتر از یک کارمند اداری معمولی عرق می‌کنند. پارچه‌های رطوبت‌گیر و قابل تنفس، راحتی را به حداکثر می‌رسانند، بو را کاهش می‌دهند و احتمال عفونت را به حداقل می‌رسانند. پس شامل بودن این ویژگی برای زمانی که فرصت کافی برای تعویض لباس نداریم، مهم است.

  2. خشک شدن سریع

    همانطور که می‌دانید؛ سبک سفر کردن یکی از قوانین سفر لذتبخش است؛ پس بهتر است برای سبک سفر کردن لباس‌های کمتری را در چمدان خود جای دهیم. برای اینکار کافیت لباس زیری انتخاب کنیم که زود خشک می‌شود. همچنین وزن کمی داشته باشند. لباس زیرهای مسافرتی نیز شامل این ویژگی‌ها هستند.

    ویژگی های لباس زیر مناسب سفر

  3. مقاوم در برابر بو

    بو توسط رطوبت و باکتری ایجاد می‌شود. برخی از مواد مانند پشم یا مواد مصنوعی فرآوری شده سطوح دشوارتری برای رشد کلونی باکتری‌ها هستند. لباس زیرهای مسافرتی به دلیل بافت و جنس پارچه در برابر ایجاد بو مقاوم هستند.

  4. کشسانی

    هنگامی که در یک مکان دورافتاده هستید، ممکن است شرایط خرید نداشته باشید؛ پس بهتر است لباس زیری به همراه داشته باشید که خاصیت کشسانی داشته باشد و درهنگام فعالیت‌های شما مثل دویدن، کوهنوردی و… آسیب نبیند و پاره نشود.

  5. استایل

    لباس زیر مسافرتی به معنای لباس زیر چروک و زشت نیست. همان انداره که راحتی لباس زیر مهم است، زیبایی آن نیز حائز اهمیت است.

  6. برش مناسب

    اینکه یک لباس زیر در تن شما راحت باشد، به برش و دوخت مناسب آن بستگی دارد. پس بهتر است علاوه بر ویژگی‌های بالا به این ویژگی مهم نیز توجه کنید تا سفر خوبی را تجربه کنید.

 

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *