آموزشی

لباس زیر پنبه ای بهتر است یا پلی استر

لباس زیر پنبه ای بهتر است یا پلی استر

لباس زیر پنبه ای بهتر است یا پلی استر

همان طور که می‌دانید جنس لباس زیر بسیار مهم است. در هنگام خرید لباس زیر با تنوع زیادی از پارچه ها روبه رو می‌شویم. اما ممکن است دو پارچه پرفروش به نام پنبه‌ای و پلی استری همیشه شما را با این سوال که لباس زیر پنبه ای بهتر است یا پلی استر درگیر کند. پس با ما همراه باشید تا با هم این دو پارچه را مقایسه کنیم.

لباس زیر پنبه ای بهتر است یا پلی استر

لباس زیر پلی استر

پلی استر یکی از انواع پارچه‌ها با الیاف مصنوعی است که امروزه از آن به عنوان جایگزین مناسبی برای پنبه و یا نخ طبیعی استفاده می‌کنند و در صنعت پوشاک و مد کاربرد بسیاری دارد. به دلیل شباهت زیاد آن به پنبه به آن ابریشم مصنوعی نیز می‌گویند. یکی از مزایای جنس پلی استر، شستشوی راحت آن است.

لباس زیر پنبه‌ای

پنبه از چند هزارسال قبل از میلاد مسیح به عنوان یکی از الیاف مورد استفاده در لباس انسان‌ها به کار برده شده‌است. پنبه بسیار سبک و نرم است. امروزه از الیاف طبیعی پنبه برای انواع لباس‌ها استفاده می‌شود. یکی از مهمترین کاربردهای پنبه تولید انواع لباس زیرهای پنبه‌ ای است. خوب است بدانید پنبه دارای منافذ کوچکی است که باعث می شود جریان هوا به خوبی از لباس عبور کند.

برای خرید انواع لباس زیر پنبه‌ای در رنگ‌های متنوع به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

در ادامه این دو جنس پارچه را باهم مقایسه کرده‌ایم:

خوب است بدانید؛ بهترین پارچه لباس زیر برای یک روز معمولی پنبه است. چرا که الیاف پنبه طبیعی بوده و باعث می‌شود هوا در آن جریان یافته و تهویه شود. علاوه بر آن پنبه خاصیت ضد حساسیت فوق العاده‌ای دارد. در نیجه باعث خارش، سوزش یا عفونت نمی‌شود. چراکه می‌تواند باکتری‌ها را به دام اندازد. تنها عیبی که پنبه دارد، کشسان نبودن آن است.  با این حال پنبه یکی از بهترین پارچه لباس زیر محسوب شده و برای سلامت پوست نیز بسیار کاربردی است.

نکته‌ای که در رابطه با لباس زیرهای پلی استری وجود دارد محبوبیت آنهاست. چراکه افراد با این جنس پارچه می‌توانند تمام حرکات ورزشی را به آسانی انجام دهند. علاوه بر این، لباس زیر پلی استر رطوبت و عرق را از بین می برد. بر خلاف پنبه که همه را جذب کرده و به همان شکل باقی می ماند. بنابراین می توانید انتظار داشته‌باشید که ناحیه تناسلی شما در آن پایین راحت و خشک باشد. به هر حال پارچه پلی استری مصنوعی بوده و آلوگی‌ محیط زیست را نیز به همراه دارد. حالا تصمیم با شماست که کدام نوع پارچه را برای لباس زیر خود انتخاب کنید.

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تی آر تی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *