آموزشی

روش های پاک کردن لکه از روی شورت

روش های پاک کردن لکه از روی شورت

روش های پاک کردن لکه از روی شورت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نتوانید لکه شورت را از بین ببرید. گاهی لکه خون با شستشوی ساده از بین نمی‌رود و لازم است ترفندهایی بلد باشید تا بتوانید لباس زیرتان را بشویید و لکه‌های آن را از بین ببرید. در ادامه این مقاله قصد داریم روش های پاک کردن لکه از روی شورت را به شما آموزش دهیم. پس تا پایان این مقاله همراه باشید.

مقالات مرتبط:

آموزش نحوه شستشوی لباس خواب

روش‌های شستشو و نگهداری لباس خواب

5 نکته مهم برای شستشوی لباس زیر

12 نکته در مورد نگهداری از لباس زیر

روش های پاک کردن لکه از روی شورت

 

آموزش از بین بردن لکه خون از روی شورت

اولین نکته‌ای که باید به آن بپردازیم، جنس شورت شما است. پیشنهاد ما به ما این است که در هنگام دوران قاعدگی از شورت نخی و پنبه‌ای استفاده نمایید. هم باعث عفونت نمی‌شود و هم لکه‌ها از روی آن‌ها به راحتی پاک می‌شوند. در ادامه به روش‌های پاک کردن لکه‌ها خواهیم پرداخت:

  1. نمک

    نمک یکی از بهترین پاک کننده‌ها و ضدعفونی کننده‌ها می‌تواند باشد. ابتدا مقداری نمک را روی لکه ریخته و آن را بسابید. سپس با یک شوینده آن را ماساژ دهید و آب کشی کنید.

  2. جوش شیرین

    با کمک آب و جوش شیرین خمیری تهیه کنید. سپس خمیری که تهیه کرده‌اید را روی لکه بریزید و ماساژ دهید. بعد از اینکه لکه را از بین بردید، آب کشی کنید.

  3. صابون مخصوص

    صابون یکی دیگر از لکه‌برهای قوی است. از صابون‌های مخصوص کمک بگیرید و لکه‌ها را ازبین ببرید و سپس آب کشی نمایید.

    روش های پاک کردن لکه از روی شورت

  4. آب لیمو

    از دیگر روش‌هایی که می‌خواهیم پیشنهاد کنیم، خیساندن لکه با آب لیمو به مدت 3-5 دقیقه است. سپس ماساژ دهید و لکه را از بین ببرید و آب کشی کنید.

  5. پاک کننده آنزیمی یا اسپری پاک‌کننده

    این اسپری‌ها را می‌توانید از فروشگاه‌ها تهیه نمایید. اگر لکه را همان لحظه نتوانستید با آب داغ بشویید، سخت پاک می‌شود. اما می‌توانید با کمک این اسپری لکه‌ها را پاک کنید.

در خصوص بخش لباس زیر عمده یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار برند تیریتی TRT می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر و لباس خواب عمده با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *