آموزشی

انواع لباس خواب

انواع لباس خواب

انواع لباس خواب

خوب است بدانید؛ لباس خواب یا همان لباس شب به گروهی از لباس‌ها گفته می‌شود که در انواع مختلف و جنس‌های متنوع طراحی شده است و در دسته‌ی لباس زیر زنانه قرار می‌گیرد. هر لباسی برای هدف و نیاز خاصی از انسان‌ها، طراحی و تولید شده است. اما مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لباس زیبایی است. لباس شب سبکی از لباس زیر زنانه فانتزی است که عموما برای مهمانی‌های شبانه خاص، استفاده می‌شود. مهم‌ترین خصوصیات آن شامل زیبایی فانتزی بودن، استفاده و ترکیب انواع پارچه‌ها (ساتن، ابریشم، گیپور و تور و…) است. ما در این مقاله قصد داریم با انواع لباس خواب آشنا شویم پس تا پایان با ما همراه باشید.

انتخاب لباس خواب

همانطور که می‌دانید؛ برای انتخاب لباس خواب مناسب باید به مواردی مانند پارچه ، رنگ و جنس آن توجه کنید. زیرا لباس خواب تاثیر زیادی بر کیفیت خواب شما خواهد گذاشت. همان‌طور که گفتیم انتخاب یک لباس مناسب برای خواب دارای پارامترهای زیادی است. اینکه مجرد هستید یا متأهل اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. معمولاً لباس خواب عروس و البته خانم‌های میانسال که مدتی از ازدواج آن‌ها می‌گذرد باید جذاب و دلبرانه باشد. پس اگر در این دسته‌ها قرار دارید خرید لباس خواب زنانه جذاب را به شما توصیه می‌کنیم.

از انواع لباس خواب می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • لباس خواب عروس
  • لباس خواب بادی
  • لباس خواب ساتن
  • لباس خواب فانتزی (کاستوم)
  • لباس خواب دخترانه
  • لباس خواب توری

لباس خواب عروس

خواب یک بخش مهم در زندگی همه‌ی انسان‌ها می‌باشد که آرامش شبانه و انرژی روزانه ما را تامین می‌کند. شاید پوشیدن لباس خواب عروسکی برای عروس خانم‌ها جالب باشد، اما مورد قابل اهمیت آن تحریك كنندگی، جذابیت و زیبایی لباس و رنگ آن است. بهتر است برای انتخاب مدل لباس خواب، حتما رنگ موردعلاقه همسرتان را بشناسید. معمولا، رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید، از بهترین رنگ‌هایی است که در لباس خواب توری عروس مشاهده می‌شود و معمولا به این مدل‌ها علاقه دارند.

انواع لباس خواب

 

لباس خواب بادی

بادی از دیگر مدل‌های جذاب لباس خواب است که در جنس‌‌های مختلف در بازار یافت می‌شود و این روزا ترند بسیار است.

انواع لباس خواب

ساتن

لباس خواب ساتن در رنگبندی بسیار جذاب متنوع و در انواع پیراهن خواب و تاپ و شورتک ساتن تولید می‌شود. جنس ساتن براق و نرم است این دسته از لباس‌های شب که از جنس ساتن تولید می‌شوند مورد پسند بسیاری از خانم‌ها است.

اگر دوست دارید بدانید مزایای لباس خواب ساتن چیست، کلیک کنید.

انواع لباس خواب

لباس خواب فانتزی (کاستوم)

لباس خواب فانتزی یا کاستوم سبکی از انواع مدل‌های لباس شب محسوب می‌شود. کاستوم (castome) در واقع به معنی سفارشی و شخصی بودن است. فانتزی و کاستوم برای سلیقه‌های خاص تولید شده است.

انواع لباس خواب

لباس شب دخترانه

از دیگر لباس خواب‌ها، لباس شب دخترانه است که دختر خانم‌‎های مجرد می‌توانند از این مدل برای راحتی خود در هنگام خواب استفاده کنند. لباس خواب دخترانه در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب دخترانه تولید شده است.

انواع لباس خواب

توری

این لباس توری یکی دیگر از مدل‌های لباس خواب و لباس شب محسوب می‌شود که جنس آن توری است و بیشتر خانم‌های متاهل از این مدل لباس خواب استفاده می‌کنند.

انواع لباس خواب

شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *