آموزشی

سوتین اسفنجی چیست

سوتین اسفنجی چیست

سوتین اسفنجی چیست ؟

درواقع سوتین جزو لباس زیرهای جدایی ناپذیر دختران و زنان به حساب می‌آید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به شما بگوییم سوتین اسفنجی چیست پس تا پایان مقاله همراه ما باشید. سوتین اسفنجی یک مدل از لباس زیر زنانه محسوب می‌شود که این ویژگی‌های ظاهری را دارد. سینه‌بند اسفنجی درون کاپ‌های خود لایه‌ی نازکی از ابر یا همان اسفنج را دارد که به برجسته شدن سینه و ایستایی سینه کمک می‌کند. سوتین اسفنجی معمولا در رنگ‌ها و جنس‌ها و طرح‌های مختلف برای انواع سلیقه‌ها در بازار وجود دارد. طرح‌های متنوع و زیبایی از این نوع سینه‌بند در بازار موجود است که با تور و یا گیپور تزیین شده‌است.

شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

در صورت تمایل می‌توانید مقاله‌ی مزایا و معایب سوتین اسفنجی را نیز مطالعه نمایید.

براساس ضخامت اسفنج به‌کار برده‌شده در این مدل سوتین در اندازه‌ی سایز سینه تاثیر می‌گذارد. این نوع سوتین برای پوشیدن زیر لباس‌های مجلسی و نازک مناسب است. کرست اسفنجی مانع از افتادگی سینه و شل‌شدن پستان‌ها می‌شود و در فرم‌دهی، افزایش جذابیت و جمع‌کردن پستان‌ها به سمت داخل گزینه‌ای مناسب برای اندام سینه خانم‌ها هستند.

سوتین اسفنجی چیست

انتخاب درست سایز مناسب سینه‌بند اسفنجی (ابری)

سوتین اسفنجی معمولا در سایز‌های مختلف در بازار وجود دارد و شما می‌توانید براساس سایز سینه خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و تهیه کنید. و این موضوع را در نظر داشته باشید که سوتین سفت و محکم باعث فشار روی پستان می‌شود و این امر باعث آزار می‌شود. سوتین تنگ ظاهر خوبی به سینه‌های شما نمی‌دهد و سینه‌های شما از اطراف کاپ سینه‌بند بیرون می‌زند. پس در انتخاب سایز دقت نمایید.

آیا سوتین اسفنجی سینه‌ها را کوچک می‌کند؟

جالب است بدانید به هیچ عنوان استفاده از سوتین اسفنجی هیچ تغییری در سایز سینه‌ها ایجاد نمی‌کند و در واقع سایز سینه یک موضوع کاملا ژنتیکی محسوب می‌شود و همچنین با افزایش وزن یا کاهش وزن نیز سایز بافت سینه تغییر می‌کند. این مطلب که سوتین اسفنجی سینه‌ها را کوچک می‌کند از نظر علمی ثابت نشده‌است و تنها می‌توان گفت سوتین‌ها از افتادگی و بزرگ شدن سینه‌ها جلوگیری می‌کند.

سوتین اسفنجی چیست

فواید سوتین اسفنجی

  • سینه‌ها را خوش‌فرم و جذاب نشان می‌دهد.
  • از بزرگ شدن سینه‌ها و افتادگی سینه‌ها در دراز مدت جلوگیری می‌کند.
  • بالا تنه را زیبا نشان می‌دهد.
  • به دلیل وجود اسفنج باعث گردش هوا در پستان‌ها می‌شود و از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

انواع سوتین اسفنجی

  • سوتین اسفنجی ساده
  • سوتین اسفنجی دکلته (بدون بند)
  • سوتین اسفنجی فنر‌دار
  • سوتین بدون فنر
  • سوتین اسفنجی فانتزی

در صورت تمایل می‌توانید مقاله تفاوت سوتین جکدار واسفنجی را بخوانید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تیریتی TRT را دنبال نمائید.

دیدگاهی در مورد “سوتین اسفنجی چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *