آموزشی

انواع گن لاغری

انواع گن لاغری

انواع گن لاغری

همانطور که می‌دانید گن‌های لاغری یکی از محصولات مهم و ضروری‌ای است که این روزها زیاد از آن‌ها استفاده می‌شود و حتی به تازگی این ابزار مورد توجه آقایان هم قرار گرفته‌است و آن‌ها هم از گن لاغری استفاده می‌کنند.

زیرا این گن‌ها می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کمی بدون اینکه نیاز باشد ورزش کنید، رژیم بگیرید یا کارهای خطرناکی مانند اعمال جراحی انجام دهید. می‌تواند بدن شما را به حالت ایده‌آلتان نزدیک کند. که باتوجه‌ به استفاده وسیع و کارایی زیاد این گن‌ها تصمیم داریم در ادامه در ارتباط با انواع گن‌ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

گن لاغری شکم و پهلو

اولین و اساسی‌ترین نوع گن لاغری که تا حد زیادی مورداستفاده بانوان قرار می‌گیرد؛ گن لاغری شکم و پهلو است. این نوع از انواع گن لاغری باتوجه‌به رایج بودن چاقی‌های شکم و پهلو پرمصرف‌ترین گن لاغری محسوب می‌شوند و می‌تواند باعث سفت‌شدن و جمع‌شدن چربی‌های این قسمت‌ها شود.

گن‌های کتان

یک دسته دیگر از انواع گن‌های لاغری گن‌های کتان هستند این نوع گن‌ها یک‌لایه کتان ضد حساسیت دارند که به افراد دارای حساسیت پوستی کمک می‌کنند تا بتوانند به‌راحتی از گن استفاده کنند و در مراسمی مانند عروسی‌ها حضور پیدا کنند. در پایان نیز جالب است بدانیداین نوع گن‌ها هزینه کم‌تری نسبت به سایرین دارند.

گن‌های شلواری

نوع دیگری از انواع گن‌های پرطرفدار که زیاد از آن‌ها خریداری و استفاده می‌شود؛ گن‌های شلواری هستند این نوع گن‌ها مخصوص کسانی است که دوست دارند چربی‌های خود را در قسمت باسن، ران، شکم و پهلو جمع کنند و در مهمانی‌ها و مجالس موردعلاقه‌شان حضور پیدا کنند.

انواع گن لاغری

گن فرم دهنده باسن

این نوع گن، نیز یک دسته دیگر از گن‌های لاغری محسوب می‌شود که به افراد کمک می‌کند؛ باسنی زیبا و خوش‌فرم داشته باشد؛ خوب است بدانید این نوع گن‌ها غالباً هیچ فنری ندارند و به‌صورت کشی هستند و باحالت کشسان خودشان می‌توانند به زیبایی و تناسب‌اندام در قسمت باسن کمک کنند.

نکات مهم در خرید گن لاغری

انواع گن لاغری

در قسمت‌های قبلی سعی کردیم شما را بیش‌ از پیش با مبحث گن‌های لاغری و انواع آن آشنا کنیم. اما خوب است در این جا در ارتباط با نکات مهمی که بایستی در هنگام خرید گن لاغری به آن‌ها توجه شود نیز صحبت کنیم. تا اگر قصد خرید آن‌ها را دارید بتوانید خیلی بهتر تصمیم بگیرید.

نکته اول: سایز

جالب است بدانید؛ گن‌های لاغری در سایزها و مناسب اندام‌ها وزن‌های گوناگون در بازار موجود هستند؛ به  همین دلیل به‌عنوان یک نکته مهم و اساسی در ارتباط با خرید گن لاغری اکیداً توصیه می‌کنیم: در اولین مرحله بر اساس سایز و وزن خودتان به خرید گن بپردازید و به این نکته توجه کافی داشته باشید؛ تا بتوانید گن خوبی بخرید.

نکته دوم: جنس گن

یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که توصیه می‌شود حتماً حتماً هنگام خرید گن به آن توجه کنید؛ جنس گن هست زیرا آن گن برای یک مدت‌زمان طولانی با بدن شما در تماس هست و در تماس بودن آن باعث می‌شود که اگر جنس نامرغوبی داشته باشد حساسیت پوستی زیادی را در شما به وجود بیاورد؛ همچنین نامرغوب بودن جنس گن خریداری شده باعث می‌شود که آن گن در برابر انواع کشش از خود مقاومت نشان ندهد و در مدت‌زمان کمی خراب شود به همین دلیل اکیداً توصیه می‌کنیم هنگام خریداری گن به جنس آن توجه زیادی داشته باشید.

نکته سوم: رنگ

باتوجه‌به این مسئله که قرار است گن لاغری را شما زیر لباس‌هایتان بپوشید،ممکن است اگر لباس شما رنگ روشنی داشته باشد و گن خریداری شده توسط شما رنگ تیره داشته باشد؛ آن گن از زیر لباس معلوم باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر قرار است یک گن باکیفیت برای مدت‌زمان‌های طولانی برای خود خریداری کنید؛ حتماً رنگ کرم را انتخاب کنید. درست است که این رنگ خیلی زود کثیف می‌شود؛ اما در عوض از زیر هیچ یک از لباس‌های شما خودش را نشان نمی‌دهد.

نکته چهارم: قابلیت شست‌وشو

جلب است بدانید؛ تعداد زیادی از گن‌ها قابلی شست‌وشو ندارند که این مسئله اصلاً خوب نیست؛ زیرا علی‌الخصوص در مهمانی‌های مختلف بدن شما دائماً در حال عرق‌کردن هست و این عرق‌کردن گن شما را کثیف و بد بو خواهد کرد. به‌این‌ترتیب اگر گنی را خریداری کرده باشید که قابلیت شست‌وشو نداشته باشد؛ رسماً یک گن یکبار مصرف خریداری کرده‌اند و نخواهید توانست از آن در مهمانی‌ها و مجالس مختلف به نحو احسن استفاده کنید پس حواستان به این نکته نیز باشد.

نکته پنجم: نوع گن

همان‌طور که می‌داند و در قسمت‌های قبلی نیز زیاد در این باره صحبت کردیم گن‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها برای چربی‌های خاصی از قسمت‌های خاصی اگر بدن به وجودآمده‌اند به همین دلیل به‌عنوان یک نکته بسیار مهم دیگر که بایستی حتماً در هنگام خرید گن رعایت شود

توصیه می‌کنیم پیش از اینکه برای خرید گن بروید بر اساس چربی‌های موجود در بدنتان نوع گن موردنظر خود را انتخاب کنید.

نکته ششم: نوع دوخت

مسئله دیگری که در هنگام انجام خرید گن باید به آن توجه شود. این هست اگر نوع دوخت گن لاغری که شما خریداری می‌کنید مرغوب نباشد نخواهید توانست به کیفیتی که مورد انتظارتان هست دست پیدا کنید.

زیرا اگر نوع پارچه گن شما بسیار مرغوب باشد؛ اما آن گن دوخت مرغوبی نداشته باشد. آن گن باکیفیت نخواهد بود؛ زیرا آن دوخت می‌تواند به بدن شما آسیب برساند و موجب اذیتتان بشود.

نکته هفتم: قیمت

آخرین و شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در هنگام خرید گن به آن توجه کنید قیمت آن هست. زیرا برخی افراد از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و قیمت‌ها را تا حد زیادی بالا می‌برند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم از مراکز معتبری این خرید را انجام دهید. گنی را بخرید که در کنار کیفیت بالا قیمت بسیار خوبی هم داشته باشد.

شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *