آموزشی

لباس خواب کاستوم و فانتزی چیست

لباس خواب کاستوم و فانتزی چیست

لباس خواب کاستوم و فانتزی چیست؟

همانطور که می‌دانید؛ لباس خواب‌ها از تنوع بالایی برخوردارند و مدل‌های متفاوتی دارند. شاید نام لباس خواب فانتزی و کاستوم به گوش شما خورده باشد و با مدل آن آشنا نباشید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بگوییم لباس خواب کاستوم و فانتزی چیست. با ما تا اتهای این مقاله همراه باشید. همچنین اگر با انواع لباس خواب آشنا نیستید؛ کلیک کنید.

مقاله‌های مرتبط:

نکات مهم و کاربردی برای خرید لباس خواب

روش‌های شستشو و نگهداری لباس خواب

چرا باید لباس خواب بپوشیم؟

 

لباس خواب کاستوم و فانتزی چیست

لباس خواب کاستوم (Costume)

جالب است بدانید؛ به لباس خواب‌های خاص و منحصر به فرد، کاستوم می‌گویند. به صورت کلی لباس خوابی که نماد چیزی باشد (مثل لباس خواب پرستاری) لباس خواب کاستوم نامیده می‌شود. خوب است بدانید؛ لباس خواب فانتزی و کاستوم تفاوتی با هم نداند و هر دو یک نوع لباس خواب هستند. لباس خواب فانتزی به لباس خوابی می‌گویند که خانم‌ها برای افزایش میل همسر یا شریک جنسی خود استفاده می‌کنند و باعث می‌شوند فرد مقابلشان با شوق و اشتیاق بیشتری با آن‌ها رابطه برقرار کرده و رضایت بیشتری از رابطه با او داشته باشد.

 

لباس خواب کاستوم و فانتزی چیست

این لباس خواب‌ها از تنوع بالایی برخورداند و در طرح‌های زیبا و دلربا موجود می‌باشند. همچنین باعث رفع نواقص بدن می‌شود در بهبود رابطه زناشویی موثر است.

 

 

در خصوص بخش لباس زیر عمده یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار برند تیریتی TRT می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر و لباس خواب عمده با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *