آموزشی

سوتین جکدار چیست

سوتین جک دار چیست؟

سوتین جکدار چیست؟

جالب است بدانید سوتین جکدار یک مدل از  انواع مدل‌های سوتین است که دارای پد اسفنجی می‌باشد. برای آن دسته از خانم‌هایی که سینه ها‌ی کوچکی دارند یا دچار افتادگی سینه هستند. استفاده از سوتین جکدار سینه‌ها را بزرگتر وخوش‌فرم نشان می‌دهد. سوتین جک دار نخستین بار توسط شرکت کانادایی الگو برداری و طراحی شد. سوتین جکدار درون کاپ‌های خود دارای پدهای اسفنجی در سایز‌های مختلف است که سایز سینه را بزرگتر از حد معمول نشان و همچنین باعث می‌شود سینه را خوش‌فرم نشان دهد. خانم‌هایی که سینه‌های کوچکی دارند بهتر‌است از این مدل سوتین استفاده کنند.

 

سوتین جک دار چیست؟

هدف اصلی تولید سوتین جکدار

بصورت خلاصه می‌توان گفت هدف اصلی از تولید این مدل سوتین برای فرم‌‌دهی به سینه و بزرگتر نشان‌دادن سینه است. این مدل سوتین مورد پسند اغلب خانم‌هاست و اکثرا از این مدل سوتین برای پوشیدن زیر لباس‌های مجلسی و مهمانی‌های خاص استفاده می‌کنند. پوشیدن سوتین جکدار سینه‌ها را خوش‌فرم و جذاب نشان می‌‌دهد.

جک سوتین

درمدل سوتین جکدار داخل کاپ‌های خود دو عدد پد اسفنجی به کار برده‌شده‌است. که ناحیه‌ی پایین و کناره‌های درون کاپ‌ را در بر می‌گیرد. این مدل پد اسفنجی در دو مدل مختلف نیم جک و تمام جک به کار برده‌شده‌است.

شما می‌توانید در پایان این مقاله مقاله‌ی مزایا و معایب سوتین جکدار چیست را مطالعه نمایید.

سوتین جک دار چیست؟

سوتین نیم جک

این مدل سوتین دارای جک کمتری است. منظور از جک همان اسفنج درون کاپ‌هاست. از این مدل سوتین بیشتر برای خوش‌فرم نگه‌داشتن سینه استفاده می‌شود و معمولا سینه‌ها را به سمت بالا  لیفت می‌کند. خانم‌های که سینه‌های با اندازه‌‌ی معمولی و نرمال دارند می‌توانند از مدل سوتین نیم جک استفاده کنند و خانم‌ها‌ی که قصد دارند سینه‌های خود را بزرگتر نشان دهند باید مدل سوتین تمام جک را انتخاب کنند.

سوتین تمام جک

این مدل سوتین دارای پد اسفنجی بیشتری است و سینه‌ها را یک تا دو سایز بزرگتر از اندازه‌ی واقعی نشان می‌دهد. سوتین تمام جک در قسمت پایینی اسفنج بیشتری دارد و به منظور بهتر نشان داده‌شدن فاصله‌ی بین سینه‌ها اسفنج بیشتری به‌کار برده‌شده‌است.

سوتین جکدار چیست؟

درصورت تمایل می‌توانید مقاله‌ی تفاوت سوتین جکدار و اسفنجی  را مطالعه کنید.

برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

لطفا پیج اینستاگرام و کانال تلگرام تی آر تی را دنبال نمائید.

 

1 نظر در “سوتین جکدار چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *