آموزشی

اصول مهم در به دست‌ آوردن سایز لباس زیر

اصول مهم در به‌دست‌ آوردن سایز لباس زیر

اصول مهم در به دست‌ آوردن سایز لباس زیر

همان‌طور که می‌دانید سایز لباس‌های زیر یکی از مسائل همیشگی است که هر خانم در هنگام خرید لباس با آن روبرو می‌شود و باتوجه‌ به این نکته که کوچک بودن یا بزرگ‌بودن بیش از حد یک لباس‌زیر می‌تواند تا حد زیادی بر روی آرامش و راحتی فرد تأثیر بگذارد. افراد باید بتوانند لباس زیری را خریداری کنند که سایز مناسبی داشته باشد.به همین دلیل باتوجه‌به این مسائل قصد داریم در ادامه در ارتباط با اصول مهم در به دست‌ آوردن سایز لباس زیر با یکدیگر صحبت کنیم. تا بتوانیم شما را در یک خرید راحت و دلچسب همراهی کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

به‌دست‌آوردن سایز شورت

با توجه شورت یکی از مهم‌ترین لباس زیرهای خانم‌ها محسوب می‌شوند و عدم راحتی آن باعث می‌شوند افراد دچار بیماری‌هایی مانند قارچ و عفونت بشوند. بنابراین باید دقت زیادی در به‌دست‌آوردن سایز شورت داشت؛ خوب است بدانید برای به‌دست‌آوردن سایز شورت می‌توانید با دانستن دور کمرتان به‌راحتی سایز شورتتان را حدس بزنید؛ اما اگر دور کمر خود را ندانید؛ می‌توانید از نکات و روش‌های دیگری برای محاسبه سایز شورتتان و راحتی یا عدم راحتی آن استفاده کنید که در ادامه آن نکات را ذکر کرده‌ایم.

به‌دست‌آوردن سایز شورت بدون داشتن دور کمر

در قسمت قبلی به این مسئله اشاره کردیم که داشتن اندازه دور کمر می‌تواند به افراد کمک کند؛ تا به‌راحتی سایز شورتشان را حدس بزنند؛ اما اگر اندازه دور کمر خود را ندارید؛ نگران نباشید. زیرا با استفاده از نکات زیر می‌توانید؛ حدس بزنید شورتی که خریده‌اید برای شما مناسب هست یا خیر.

نکته اول

اولین نکته‌ای که می‌تواند به شما در به دست آورد سایز شورتتان بدون این که دور کمر خود را بدانید؛ کمک کند؛ این هست که کش شورت نباید به اطراف ران شما فشار زیادی وارد کند تا بتوانید به‌ راحتی حرکت کنید.

نکته دوم

شورتی کاملاً مناسب سایز شما هست که بتواند از قسمت جلو تا شکم و از قسمت پشت  تا بالای باسن شما را پوشش بدهد؛ به‌این‌ترتیب اگر شورتی را پیدا کرده‌اید که این‌گونه هست می‌توانید آن را خریداری کنید؛ چون آن شورت کاملاً  مطابق با سایز شماست.

نکته سوم

نکته دیگری که در هنگام انتخاب شورت می‌توانید با استفاده از آن شورت مناسب و هم سایز خودتان را پیدا کنید؛ این هست که شورت خریداری شده توسط شما نباید هیچ‌گونه فشاری بر دور کمر شما وارد کند و به عبارتی برایتان تنگ نباشد.

سیستم سایزبندی شورت

در پایان این قسمت لازم می‌دانیم؛ اطلاعاتی در ارتباط با سیستم‌های مختلف سایزبندی شورت در اختیار شما قرار دهیم؛ خوب است بدانید؛ سه نوع سیستم سایزبندی در جهان وجود دارد که شناخته‌شده‌ترین آن‌ها متشکل از  سایزهای M، S، L و XL هست که حتماً با آن‌ها و ترتیبشان آشنایی دارید؛ سیستم سایزبندی بعدی تقریباً مخصوص کشورهای اروپایی هست و در آن سایزبندی با استفاده از اعداد 1 تا 10 مشخص می‌شود؛ سیستم سایزبندی بعدی نیز سیستمی است که در کشور روسیه از آن زیاد استفاده می‌شوند و بر اساس این سیستم شورت‌های زنانه از سایز 42 تا 60 طبقه‌بندی می‌شوند.

به‌دست‌آوردن سایز سوتین

سوتین،یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ابزارهایی است که هر خانم بایستی حتماً از آن‌ها استفاده کند؛ خوب است بدانید سوتین یک واژه فرانسوی به معنای پشتیبان یا حامی است. به همین دلیل می‌توان مهم‌ترین وظیفه سوتین را محافظت و نگه‌داشتن از سینه‌ها دانست که برای اجرای مناسب این وظیفه بایستی سایز سوتین هر فرد بر اساس اندازه‌های بدنش به‌درستی مشخص شود، تا او بتواند خرید بهتری داشته باشد.

اصول مهم در به‌دست‌ آوردن سایز لباس زیر

خوب است ذکر شود؛ برای به‌دست‌آوردن سایز سوتین شما نیاز به‌اندازه دوره سینه و کاپ سوتین خود دارید که برای به‌دست‌آوردن این اندازه‌ها باید سایز زیر سینه و دور سینه خود را به‌وسیله متر اندازه‌گیری کنید. البته حواستان باشد باتوجه‌به متفاوت‌بودن سیستم‌های سایزبندی و سیستم‌های متریک موجود در کشورهای مختلف جهان توصیه می‌شود. این دو اندازه را هم به سانتی‌متر و هم به اینچ به‌خاطر بسپارید.

به‌دست‌آوردن سایز سوتین بدون داشتن اندازه‌های لازم

در قسمت قبلی در ارتباط با اندازه‌هایی صحبت کردیم که به‌وسیله آن‌ها شما می‌توانید خیلی راحت سایز سوتین خود را پیدا کنید. و یک خرید خوب داشته باشید. اما اگر در حال حاضر در حال خرید سوتین هستید و این اندازه‌ها را ندارید تا بتوانید سوتین مناسب خودتان را پیدا کنیدنگران نباشید.

در ادامه ین قسمت در ارتباط با نکاتی صحبت می‌کنم که به شما کمک می‌کند؛ سایز سوتین خود را بدون داشتن این اندازه‌ها پیدا کنید.

نکته اول

سوتینی که شما خریداری می‌کنید؛ به‌هیچ‌عنوان نباید روی سینه‌هایتان چروک بیافتند؛ چون این نکته نشان می‌دهد؛ این سوتین برای شما بزرگ هست.

نکته دوم

بالای سینه شما از سوتینی که قصد خریداری آن را دارید. نباید بیرون بزند،زیرا اگر چنین اتفاقی بیفتد؛ نشان‌دهنده این مسئله هست که آن سوتین برای شما کوچک هست و بایستی سایز بزرگ‌تری را انتخاب کنید.

نکته سوم

اگر برای مدت کوتاهی یک سوتین را پوشیده‌اید و بندهای آن سوتین رو بدنتان نشانه‌هایی از خودشان به جا گذاشته‌اند. مطمئن باشید آن سوتین برای شما کوچک هست و باید یک سوتین با سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید.

نکته چهارم

اگر سوتینی که انتخاب کرده‌اید؛ جکدار هست باید بدانید که جک سوتین بایستی در زیر سینه و بر روی قسمت دنده‌ها قرار بگیرد. در غیر این صورت اگر جک و یا فنر سوتین شما در برآمدگی سینه و روی آن قرار گرفته باشد. آن سوتین برای شما کوچک هست و باید سوتین دیگری را خریداری کنید.

سیستم سایزبندی سوتین

خوب است بدانید سیستم‌های سایزبندی سوتین‌های مختلف غالباً به اینچ هستند. اما در برخی کشورها مانند کشورهای اروپایی و همچنین ایران سایز سوتین‌ها به سانتی‌متر محاسبه می‌کنند

شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *