آموزشی

آیا نبستن سوتین عوارض دارد

آیا نبستن سوتین عوارض دارد

آیا نبستن سوتین عوارض دارد؟

همانطور که می‌دانید؛ پوشیدن سوتین برای خانم‌ها ضروری است. اما آیا نبستن سوتین عوارض دارد و می‌تواند برای آن‌ها مضر باشد؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به این سوال مهم بپردازیم و جواب اصلی آن را جویا شویم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مقالات مرتبط :

باورهای غلط در ارتباط با سوتین

مناسب نبودن سایز سوتین چه عوارضی دارد ؟

تاثیر سوتین بر سرطان پستان یا سینه

آیا بستن سوتین در دوران شیردهی مضر است؟

عوارض استفاده نکردن از سوتین

شاید شنیده باشید که نبستن سوتین باعث افتادگی سینه می‌شود. باید بگوییم که هیچ دلیل علمی‌ای وجود ندارد که این فرضیه را ثابت کند. مهم‌ترین عامل افتادگی سینه باردهی، شیردهی و ژنتیک است.

تنها دلیلی که بانوان باید سوتین بپوشند این است که سنگینی سینه‌ها باعث کمر درد و فشار بیش از حد بر دهانه رحم شود. پس خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند عوارضی را از نبستن سوتین خواهند دید.

علاوه‌براین؛ هنگام ورزش کردن است. شما با استفاده از سوتین می‌توانید از حرکت سینه‌هایتان جلوگیری کنید. شما می‌توانید برای راحتی از سوتین ورزشی استفاده نمایید. چراکه سوتین‌های ورزشی طوری طراحی شده‌اند که وزن سینه‌ها را به درستی توزیع می‌کنند و موجب درد و انقباض نمی‌شوند.

از دیگر عواملی که استفاده از سوتین را می‌توانیم پیشنهاد کنیم، این است که دیگر عرق نخواهید کرد و به بیماری و مشکلات پوستی مثل بثورات دچار نخاهید شد.

سوتین‌ها سینه‌ها را بسیار خوش فرم نشان می‌دهند و این امر باعث می‌شود لباسی که به تن می‌کنید جلوه زیباتری داشته باشد و نوک سینه‌ها مشخص نشود.

به صورت کلی استفاده نکردن از سوتین عوارض بد و چشگیری ندارد و همه چیز به راحتی شما بستگی دارد. شما می‌توانید با سنجیدن زمان و مکان تشخیص دهید که سوتین ببندید یا خیر.

آیا نبستن سوتین عوارض دارد

آیا در هنگام خواب از سوتین استفاده کنیم؟

باید بگوییم این باور که بستن سوتین در هنگام خواب سینه را خوش فرم می‌کند باور کاملا اشتباهی است و هیچ دلیل علمی این موضوع را ثایت نکرده است. بلکه متخصصان بر این باورند که باید در هنگام خواب از سوتین استفاده نکنید. یعنی شما باید به مدت 12 ساعت از سوتین استفاده ننمایید. چراکه راه‌های لنفاوی سینه را بسته و موجب برخی برجستگی‌ها به نام کیست می‌شود که می‌تواند گاهی خطرناک باشد. پس در هنگام خواب این فشردگی را به سینه‌هایتان وارد نکنید و اجازه دهید خون جریان یابد.

 

آیا نبستن سوتین عوارض دارد

علاوه‌براین، به پوست خود اجازه تنفس نمی‌دهید و رطوبتی که ایجاد می‌شود موجب قارچ‌های پوستی می‌شود. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید بدون سوتین بخوابید، بهتر است از یک سوتین راحت و بدون فنر استفاده نمایید. اما پیشنهاد ما این است که خواب آسوده و راحتی را بدون لباس زیر استفاده نمایید.

در خصوص بخش لباس زیر عمده یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار برند تیریتی TRT می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع لباس زیر و لباس خواب عمده با بهترین کیفیت، همین حالا به فروشگاه تیریتی مراجعه کنید.

برای دیدن محصولات کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *